Thursday, January 8, 2009

PENDAPATAN SAMPINGAN@SIDE INCOME part 2

Saya baru saja pulang mendengar mengenai peluang pendapatan sampingan.
Saya berjumpa sendiri dengan seorang yang bakal menjadi jutawan diatas usaha sendiri menjana pendapatan sampingan.kami berkongsi pengalaman & pendapat mengenai peluang yg ditawarkan.Apa yg menarik bagi saya insan ini walaupun berkepuk-kepuk wang dimiliki,namun rasa rendah diri dan tidak riak terpampang jelas.susun kata yang sopan dan lembut menyebabkan perbualan kami bertambah menarik.

Dia berkata bahawa tiada jalan pintas untuk mencapai kejayaan.Semuanya perlu hasil usaha & penat lelah untuk mencapai sesuatu tahap atau kejayaan.
Kita inginkan pendapatan yang berpanjangan mungkin dapat menyenangkan anak cucu kita kelak.

Saya terus berfikir mencari kata putus.Ada suara-suara berbisik menyuruh saya mencuba peluang ini.Rezeki datang tanpa diundang dan dalam keadaan kita bersedia menerima rezeki tersebut.

Saya masih berfikir dan berfikir mencari kata putus..........

1 comment:

Anonymous said...

hi...camne dgn side income tu?
Dah lama x update ni...